Kwaliteit en klachten

MEDE staat voor resultaat door verbinding

Daarmee geven we aan dat wij in verbinding met onze klant gericht zijn op het bereiken van resultaat voor de klant. Het kan altijd voorkomen dat we daar niet helemaal in slagen, of dat bij u het gevoel is dat we daar te weinig voor doen. Daarom onze afspraken over kwaliteit en eventuele klachten

Afbeelding voor MEDE staat voor resultaat door verbinding
Afbeelding voor MEDE staat voor resultaat door verbinding

Wij koppelen expert(s) aan uw vraag

Uitgangspunt is dat wij een trainer/adviseur/coach vinden die zo goed mogelijk past bij uw context en vraag. Als die vraag complex(er) is, dan sluiten andere MEDE-collega’s aan op uw vraagstuk.

Annette Tas trainer en coach MEDE
Richard Priem trainer en directeur MEDE
Nico Siffels adviseur MEDE

Wij organiseren kwaliteit door intervisie en supervisie

Onze MEDE-werkers reflecteren op hun eigen ontwikkeling en kwaliteit en zoeken hun sparringpartners op als zij alleen een klus oppakken. Met regelmaat bespreken we complexe vragen in ons team. Minder ervaren medewerkers krijgen altijd een of meerdere mentoren die hen ondersteunen in hun groei.

 

Afbeelding voor Wij organiseren kwaliteit door intervisie en supervisie

Wij zijn up to date met onze kennis

Wij organiseren onze kwaliteit door onze kennis en kunde op peil te houden: we leren van elkaar, we leren van onze klanten, en we organiseren onze kennis door zelfstudie, het volgen van blogs, artikelen, webinars en volgen daarnaast zelf trainingen.

Afbeelding voor Wij zijn up to date met onze kennis

Uw adviseur, trainer, coach als eerste aanspreekpunt

Mocht u ergens niet tevreden over zijn, dan is uw adviseur, trainer, coach het eerste aanspreekpunt. Komt u er samen niet goed uit, dan melden we dit in de regel ook altijd intern. We sparren over hoe we het kunnen oplossen voor u als opdrachtgever.

Rieneke Schouwenaar, Richard Priem, directie MEDE

Mocht het gesprek met uw vaste aanspreekpunt niet tot een goed resultaat leiden, wend u dan tot Rieneke Schouwenaar of Richard Priem, onze directie. Zij nemen dan persoonlijk contact met u op om te kijken hoe we alsnog de kwaliteit kunnen bieden waar wij voor staan.

Richard Priem trainer en directeur MEDE

MEDE omdat

we als geen ander weten hoe het is om over arbeidsvoorwaarden te onderhandelen.

Tenslotte

Tenslotte delen wij u mede dat wij, met het oog op beroepsreglementering, klachten vastleggen en meenemen in de evaluatie van ons interne kwaliteitssysteem. Vanzelfsprekend zullen wij zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie omgaan.